Bernard Bernard
787
BLOG

Zgoda Panie Hrabio

Bernard Bernard Polityka Obserwuj notkę 183

We wczorajszym (24.11.2009) „Szkle Kontaktowym” Pan Krzysztof Daukszewicz przeprosił mnie za przypisanie sobie autorstwa mojego tekstu „Pierwszy tydzień rządów Donalda Tuska”. Niniejszym sprawę uznaję za zamkniętą. Jestem usatysfakcjonowany.


Za flaszkę, której przyjąć nie mogę, Panu Daukszewiczowi dziękuję, jeśli jednak chciałby sprawić mi prawdziwą przyjemność to mam lepszą propozycję. W Salonie24 prowadzona jest akcja pomocy dzieciom w trudnej sytuacji poprzez spełnianie ich mikołajkowych marzeń „Mikołaj - blogerzy dzieciom”. Są to dzieci z rodzin objętych opieką Stowarzyszenia ANTIDOTUM. W Salonie24 akcję pilotuje bloger rosemann (Adam Wnorowski rosemann@op.pl), który dysponuje wszelkimi informacjami na jej temat. Jeśli zechciałby Pan wesprzeć akcję pomocy dzieciom proszę skontaktować się z organizatorami, a mam nadzieję, że znajdą dogodną, praktyczną jej formę.


Chciałbym jeszcze raz podziękować wszystkim za wsparcie, rady i pomoc w wertowaniu internetu. Mając takie wsparcie nawet anonimowy bloger może dochodzić skutecznie swoich racji. Szczególnie chcę jeszcze raz podziękować blogerom: ŚpiEwka, Consolamentum, krzysiek289, Krzysztof Leski, Marie, Roger Rabbitek, Rzepka, przyjaciele z Blogpress.pl.

 

pozdrawiam
Bernard 

 

Bernard
O mnie Bernard

Niezośna lekkość wolności słowa rezerwowa: http://www.wolnoscslowa.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka